onsdag 7. juli 2010

Peiskos

Etter ein passelig lang joggetur med tunge bein i plaskregn, er det godt å kome inn i varmen til ein lang og god dusj, havregrautlunsj med kjæresten, joggebukse og sofakos. Skulle berre ønske eg hadde ein peis å fyre i, det hadde vore toppen av lykke i dag!


Har nettopp satt en brøddeig til heving, så då blir det ferskt brød, god salat, skinke og bearnaisesaus til kveldsmat når kjæresten kjem heim frå jobb i kveld. Ser nok ut til at resten av kvelden blir tilbrakt innandørs for min del - ikkje meg imot i "høststormen"! ;)

12 kommentarer:

  1. Dårlig ver i Stavanger eller?
    Her oppe i Sogn har veret vore veldig varierande men ei stor plaskebyge tidligare idag.

    Kos deg vidare ikveld!

    SvarSlett
  2. Veldig varierande her òg, knallsol en dag og masse regn den neste :) No vil eg ha sol, sommar og tropevarme ;)

    SvarSlett
  3. Høres ut som en finfin dag altså:) Selv om det nok skulle heller vært litt bedre vær og litt mer sommerfeeling.. meenmen:)

    SvarSlett
  4. Ja, hadde vært bedre med sol, strand, solkrem og jordbær altså ;) Men må berre gjere det beste ut av det ;)

    SvarSlett
  5. Peis er så kos altså..kunne godt tenkt meg den sofasaken der også jeg, den så rimelig digg ut :) Hjemmebakt brød..mmmmm!!

    SvarSlett
  6. Sånn er kos og sånn vil jeg ha.. Koselig på kalde vinter dager:o)

    SV: jo takk,er meget fornøyd med lille frida;o)

    SvarSlett
  7. Hadde gjerne tatt i mot den sofaen der eg òg, ser herlig ut å ligge der foran peisen med ei god bok :)

    SvarSlett
  8. Åhnybakt brød! Det er så sinnsykt godt! hørtes fantastisk koselig ut. Skulle gjerne hatt en slik krok som er avbildet der jeg også! herlig!

    sv: en slik quornpakke koster 48kr på ica maxi. Billigere enn karbonadedeig, så da synes jeg absolutt det er overkommelig :)

    SvarSlett
  9. Nybakt brød er nåke av det beste i verden :)

    SvarSlett
  10. Hadde vært så koselig med heis!

    Deilig med nybakt brød, håper dere koste dere!:-)

    SvarSlett
  11. ja det er søren meg HØSTstormer nå. blir deppaaaaa jeg! sommer og sol takk!

    SvarSlett

 
Blogglisten