tirsdag 1. juni 2010

Heimelaga Müsli

Etter som eg ikkje kan ete kveitemjøl eller nøtter,
har eg ikkje klart å finne müsli eg kan ete, 
men no har eg funne min nye frukostfavoritt!

Eg tok utgangspunkt i Tonje si oppskrift (sjå der for framgongsmåte!),
men tilpassa den til min vanskelige mage. 

Mi blanding vart slik;

5 dl små havregryn
2 dl havrekli
3 dl solsikkefrø + sesamfrø + linfrø

1,5 dl varmt vatn 
4 ss honning


Utruuuuulig god!
Eg et den med soyayoghurt eller havremelk,
rosiner, tørka frukt, eller fersk frukt og bær.
 NAM :) Sunt og godt!

4 kommentarer:

  1. Det der hørtes digg ut:) kanskje jeg skulle prøvd det selv. Har også en sær mage som reagerer på alle mulige ting. Ganske frustrerende.

    SV: Takk skal du ha:) Deilig å være blond igjen altså:)

    SvarSlett
  2. Deilige frukostblandinga =) Bra du likte den =)

    SvarSlett
  3. Hmm.. d skal jammen prøvast ut her og:) Kjekt med variert frukost.

    SvarSlett
  4. Det må prøves ja ;) Hørtes veldig godt ut! :)

    SvarSlett

 
Blogglisten