søndag 28. mars 2010

Birthdaygirl

Då var min 26. (shit) bursdag overstått, 
og det er vel meininga at eg skal begynne å føle meg voksen snart?! 

Bursdagen vart feira i eksamensoppgåveskrivingsrus, med heimelaga pizza og fint selskap. Mange koselige kort låg i postkassa mi og lyste opp dagen (og dagen etter),
mange fine bursdagshelsingar på SMS og telefon, og ikkje minst alle dei fine gåvene!


Fra den søte kjæresten fikk eg gavekort på favorittfrisørsalongen, 
perfekt gåve til fattig og langhåra student. ;)


(fantastisk sjølvportrett tatt med mobilkamera)
Veeeldig god handkrem, finfine Greengate-skeier og serviettar,
og en elskbar topp som eg allereie har innvia - frå to gode venninner


Og så må eg berre vise dåkke den søtaste vesle pengepungen 
eg fikk fra min eks-kollega (snufs) Maren i avskjedsgave. 

- FOR nåken fantastiske venna, familie og kollegaer eg har

5 kommentarer:

  1. Oi, fine, fine pengepungen! :D

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye med dagen som var=)
    Det hørtes ut som en flott dag=0)

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen som varit :) Din påsk bli säkert bra rätt att du inte får åka hjem.
    Jag ska åka till mina føreldrer i Sverige i morgon, har ikke varit hjemme sen jul så jag gledjer mig verkligen :)

    SvarSlett
  4. Makan, skulle jeg ikke være hjemme når du hadde bursdag, slik at jeg hadde fått gratulert deg?! tydeligvis ikke :/ Gratulerer så mye med dagen på etterskudd, Henriette! Nå er jeg hjemme igjen fra Paris, og vi har hatt det fantastisk. I dag måtte jeg en tur på jobb, men i morgen drar vi for noen dager hjem til Toten, for å få påskekos på alvor. Inn igjen til oslo bærer det på lørdag, da jeg også skal jobbe noen timer. Slik er det og slik blir det. Jeg trenger pengene som student (som akkurat har vært i paris. Ønsker deg noen kjempe fine påskedager! :)

    SvarSlett
  5. oioi, jeg har visst glemt å gratulere deg med dagen! Så gratulerer med overstått bursdag :) Du leder med ett år foran meg! ;)

    Ser i hvertfall at du fikk utrolig mye fine gaver, hehe kunne tenkt meg alt det der jeg!

    SvarSlett

 
Blogglisten