søndag 25. april 2010

Trening Veke 16

Denne veka har eg hatt ei god treningsveke, god for å vere meg iallefall! ;)

Den har sett slik ut;

Tirsdag: Spinning (60 min)
Torsdag: 7,2 km på tredemølle (60 min)
Fredag: Spinning (45 min)
Søndag: Body Pump (60 min) 

Tredemølleøkta er kanskje ikkje noko å skryte av, men etter som at eg ikkje likar å jogge var dette ganske stort for meg. ;) 

Håpar neste veke blir minst like bra, til tross for at eg har fleire timar på jobb og dermed mindre tid til trening. Motivasjonen er iallefall på topp, og det er herlig å merke at formen betrar seg for kvar gong.


 Motivasjonsbilde ;)

I kveld skal vi til Sandnes Idrettspark og støtte vårt kjære Sogndal på fotballbana, og så håpar eg at eg får tid til å rusle meg en liten tur til nærmaste Brun & Blid. Litt sol på kroppen gjer godt for kropp og sjel!

vi treng litt sunne ideal her i verden! Og det er akkurat det ho er. :)

5 kommentarer:

  1. Å, jeg gleder meg til å sette i gang å trene jeg også! Blir glad og inspirert når jeg leser andre som klarer det, og tenker at det skal jeg også få til!

    SvarSlett
  2. Godt noe har formen og energien på topp da! Blir glad og prøver å bli inspirert når jeg leser om andre som er godt i gang. Men jeg klarer ikke så godt sånn trening med masse folk rundt jeg da, liker best å gå tur eller spille fotball! Det er sikkert fiiiiint i Sandens i kveld da! Høres ut som det har vært ei bra uke og god slutt på helga

    SvarSlett
  3. Så utrolig flink du har vært, stå på videre! Jeg kikket faktisk litt etter deg på lørdag, hadde vært veldig morsomt å støtt på deg i Stavangers koselige gater. Jeg likte meg veldig godt der!

    Fin uke til deg!

    SvarSlett
  4. Veldig imponert over treningen din, og spesielt av tredemølleinnsatsen! Jeg ble sjokkert da jeg leste det med liten skrift. Jeg pleier å jogge å tredemølla, men jeg blir jo så fort lei. Holder ut MAKS i 30min før jeg må gjøre noe annet. SÅ all CRED til deg! :)

    SvarSlett
  5. Takk takk, alle sammen :)

    Kathy: Eg blir SÅ fort lei eg òg, så var faktisk ganske stolt av meg sjøl ;)

    SvarSlett

 
Blogglisten